Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności       AKCEPTUJĘ

Wykorzystanie narzędzia Padlet na języku niemieckim

Padlet to wirtualna tablica, która umożliwia porządkowanie różnych zasobów i umieszczanie ich w sieci. Bezpłatna, fantastyczna forma, wprost nieoceniona w czasach kształcenia na odległość. Jest przystosowany do pracy na wszystkich urządzeniach mobilnych, które mają dostęp do Internetu. Moi uczniowie uwielbiają pracę z Padletem. Z aplikacji korzystam na wiele sposobów: przygotowuję na nim zadania domowe, udostępniam QR kody, prezentacje, filmy i nagrania dźwiękowe do zadań słuchowych, gromadzę prace wykonane przez uczniów. Dziś chciałabym podzielić się moim ostatnim pomysłem. Najistotniejszą dla mnie możliwością daną przez to narzędzie jest możliwość współpracy. Skorzystałam z niej na początku czasu epidemii, podczas zajęć języka niemieckiego. Poprosiłam moich wychowanków o jednozdaniową wypowiedź w języku niemieckim na temat sposobów spędzania czasu podczas kwarantanny. Efekty można obejrzeć pod linkiem https://padlet.com/d_maciejewska/wx7jo2xup2u0

Uczniowie byli szczęśliwi, że chociaż w ten wirtualny sposób mogli się zobaczyć. Ja również z przyjemnością i tęsknotą spoglądałam na zdjęcia moich wychowanków, mając świadomość, że słówka z języka niemieckiego zostały utrwalone.

Dorota Maciejewska, nauczyciel języka niemieckiego, Szkoła Podstawowa nr 3 w Kołobrzegu