Idea projektu
W sali zabaw interaktywnych znajdzie się: sprzęt komputerowy z dopasowanymi do grupy docelowej komponentami: aplikacjami, ofertą gamingową i grami VR, a także oprogramowaniem używanym na komputerach stacjonarnych, konsolach lub urządzeniach przenośnych. Znajdą się tam również cyfrowe zabawki sensoryczne, np. zabawkowe roboty itd.
https://www.goethe.de/ins/pl/pl/kul/med/dik.html#i6905638
Cel projektu
Uwrażliwienie na temat dzieciństwa w usieciowionej, cyfrowej codzienności oraz krytyczna analiza zjawiska. |
Grupy docelowe:
Dzieci i rodzice; osoby i organizacje działające w obszarze edukacji medialnej.
Nowe technologie mogą czasami wydawać się trudne do zrozumienia. GI zachęca do obejrzenia czterech wideo-przewodników, w których prezentowane są możliwości wykorzystania sprzętu dostępnego na cyfrowym placu zabaw „Digital Kids”.
"Digital kids": https://youtu.be/kEF8k3xBly8
Tablety: https://youtu.be/CW1qCMQDpl0
Roboty: https://youtu.be/Bdbam-LSWwA
Uniwersytet dziecięcy: https://youtu.be/-ocOWJEfWV0
Więcej na stronie: https://www.goethe.de/ins/pl/pl/kul/med/dik.html#i6905638